sobota, 20 lutego 2016

MadeByMe#2


Hello, Hello, Hello
Po dłuższej przerwie, spowodowanej brakiem internetu..., WRACAM! z kolejną dawką moich prac. Pojawi się tutaj kilka inspiracji w wiosennych kolorach. W tej części prezentuję dużo z moich ulubionych lakierów. Szarości, które można łączyć praktycznie z każdym kolorkiem. Fuksja, którą zdecydowanie za rzadko używam... Zobaczcie sami!



Bardzo serdecznie zapraszam na Instagram, z którym ruszyłam z początkiem tego tygodnia. W sumie, to z braku laku i głównie BRAKU interneta. Muszę przyznać, że kompletnie mnie pochłonął i jestem na etapie fascynacji tą platformą społecznościową :) Można tam śledzić na bieżąco moje prace, jak i z czasem trochę mojego prywatnego życia.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeżeli podobał Ci się ten wątek - pozostaw po sobie ślad! ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka