wtorek, 1 września 2015

Czego możesz się spodziewać po MyBeautySpace?

Chciałabym Was bardzo serdecznie powitać na mojej stronie, która powstała z pasji tworzenia. Zarówno pięknych paznokci, jak i pięknych przedmiotów.



Tematyka poruszana na tej stronie będzie dość zróżnicowana. Zaczynając od moich prac paznokciowych, przez projekty DIY czy testy kosmetyków, aż do różnego rodzaju porad oraz wiele, wiele innych. Nie będę zdradzać wszystkiego od razu, aby nie psuć niespodzianki.
Na początek przedstawię Wam główną kategorię, która będzie najczęściej poruszana. A oto krótkie wprowadzenie i geneza mojej przygody z paznokciami, która trwa od niespełna roku. Głównie skupiam się na stylizacji lakierami hybrydowymi, jednak od niedawna próbuję swoich sił z paznokciami żelowymi i przedłużaniem na formie. Bardzo lubię nietypowe stylizacje i różnego rodzaju twórcze projekty. W niedalekiej przyszłości chciałabym otworzyć coś swojego, dlatego cały czas się rozwijam i udoskonalam swoje umiejętności.
Każda z nas chciałaby wyglądać pięknie i młodo przez cały okres swojego życia, jednak upływ czasu jest nieubłagany. Można trochę spowolnić pewne procesy, dlatego chciałabym się z Wami podzielić moimi radami. Na stronie będę przeprowadzać testy kosmetyków, jak i przedstawiać sposoby na naturalną pielęgnację skóry. Powszechnie wiadomo, że im mniej sztucznych dodatków w kosmetykach, tym lepiej dla naszej cery.

Sama po sobie wiem, że nie lubię kupować kota w worku i przed nowym zakupem kosmetycznym buszuję w czeluściach internetu w poszukiwaniu najlepszego rozwiązania dla mnie. Obecnie w kosmetykach jest tyle różnych substancji, których nazwy ciężko jest rozszyfrować. Wraz z postępem mojej edukacji kosmetycznej postaram się Wam przedstawić, które kosmetyki są warte naszej uwagi.
 Nie każdy z nas wie co zrobić z bezużytecznymi przedmiotami w domu, a często zdarza się tak, że nie chcemy się ich pozbywać. Czasami wystarczy trochę chęci i odrobina pomysłowości, a ze zwyczajnego przedmiotu może powstać coś oryginalnego. Pokaże Wam jak w łatwy i niedrogi sposób upiększyć swój dom!
Im jestem starsza, tym częściej zastanawiam się nad jakością mojego życia. Od kiedy wpadła w moje ręce książka Świadome zakupy czyli co naprawdę kupujemy Pat Thomas, staram się chociaż minimalnie zmieniać moje najbliższe otoczenie łudząc się, że to chociaż trochę wpłynie na moje zdrowie. Jednak nie popadajmy w paranoję, bo wszystkich szkodliwych substancji ze środowiska zewnętrznego nie da się wyeliminować. W kategorii EcoLife chciałabym się z Wami podzielić moimi sposobami na życie w zgodzie z naturą.

Mam nadzieję, że rozbudziłam Waszą ciekawość i czujecie niedosyt!

Zapraszam na pierwszy wpis z serii MadeByMe, czyli pazurkowa twórczość.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeżeli podobał Ci się ten wątek - pozostaw po sobie ślad! ;)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka